уторак, 13. јул 2010.

Dani u nedelji/Days of the Week - Basic - Part III



I dodje vreme da završimo našu priču o danima u nedelji i njihovim nazivima na engleskom jeziku. Kao što smo već spomenuli u prethodnom postu, petak je jedini dan posvećen boginji u engleskoj tj.germanskoj mitologiji. Toliko je uspeo da se izbori ženski rod tokom istorije. E sad taj petak, peti dan, kod nas je muškog roda by the way, subota i nedelja su ženskog.

Dakle petak, Friday,ˈfraɪdeɪ, ˈfraɪdi, posvećen je boginji koja je pandan Veneri, boginji ljubavi.

pročitaj ceo tekst

7 коментара:

  1. Fino i korisno štivo. :-) Uradila sam i domaći profesorka. :-)

    The questions you got wrong:
    Grade in percentage: 100.00 %
    # of questions you got right: 7 / 7 Correct

    ОдговориИзбриши
  2. Zverko, draga, od tebe se i ne očekuje ništa ispod 100%.

    ОдговориИзбриши
  3. Ne znam zasto ali mnogo se insistira na grcko/rimskoj mitologiji u skolama (i ja je mnogo obozavam:) a o nordijskoj a pogotovo slovenskoj ne govori se bas nesto mnogo, da ne govorimo o onim dalekoistocnim religijama. To je steta ... Uzivala sam citajuci ove blogove :)

    PS Den Braun me bas jako nervira. Ljudi se nesto pomamili kao da je neki luconosa a sve to o cemu on govori lepo moze da se cita vec dugo u raznim drugim knjigama koje su pri tom i dobro napisane, za razliku od njegovih. Ta prica o templarima i nesretnom broju 13 je jedna od najzanimljivijih istorijskih prica i zao mi je sto se povlaci po kojekakvoj sund literaturi. Sto je rekla jednom luda Isidora Bjelica : Citaju Dena Brauna i misle da su intelektualci :) hahahahaha

    ОдговориИзбриши
  4. Ja naravno obožavam germansku, nordijsku mitologiju. O slovenskoj, to je već sramota kako je slabo zastupljena. Drago mi je da su ti se dopali postovi.

    P.S. Ovo za Den Brauna sam prokomentarisala u onom drugom postu!

    ОдговориИзбриши
  5. Pa znam gde si prokomentarisala no racunam procitala sva tri i sada da napisem komentar na poslednjem :) Nisam bila kod kuce neko vreme pa sam sada onako kampanjski citala ono sto sam propustila :)

    ОдговориИзбриши
  6. Ma nisi, eno ga ovde u vezi petka 13tog.

    ОдговориИзбриши
  7. Aaaaaaaaaaa ti si prokomentarisala ... eto, vrucina pa se teze konta :) a i boyfriend sve vreme prepricava sta tamo radi Dzeremi Klarkson pa mi ometa koncentraciju :)

    ОдговориИзбриши