петак, 19. новембар 2010.

Lista jakih i nepravilnih glagola u nemačkom jeziku




Izuzetno mi je drago, kada mi pišete. Iako postoji opcija komentarisanja, mnogo više dobijam poruka putem maila sa vašim željma i pitanjima.

Koliko mogu odgovaram a i odgovaraću u skaldu sa mogućnostima i raspoloživim vremenom, ne znam ni ja odgovore baš na sva pitanja, ali trudim se :-).

Dakle, moja draga čitateljka kaže otprilike, da je to lepo što sam počela da pišem o nemačkom jeziku, ali pošto idem nekim redom, ona nema vremena da čeka, pošto joj gori.

nastavak teksta

7 коментара:

  1. Draga Amarilis, hvala vi na trudu i ovim korisnim linkovima. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Sad kad svi znamo da pišeš "po porudžbini" ne znam šta ćeš... Srećom radiš to iz zadovoljstva, inače ne znam kako bi izašla na kraj sa "narudžbinama"...

    ОдговориИзбриши
  3. @Draga Zverko, drago mi je ako su ti korisni, to sma htela i da postihnem.

    @ Miodraže, odavno je to izgleda poznata stvar da pišem po porudžbini. Za sad lepo to ide, ne bunim se.

    ОдговориИзбриши
  4. Ne znam da li je o ovome bilo reči, ali evo još jedan koristan link koji meni dosta pomaže. http://conjd.cactus2000.de/

    Pozdrav amarilis :)

    ОдговориИзбриши
  5. Jelena, hvala ti za link, sjajan je, nisam pisala o njemu, posto iskreno, nisam ni znala za tu adresu.

    ОдговориИзбриши
  6. Izvanredno je ovo sto radite. Zaista puno koristi prilokom ucenja, narocito nama srednjoskolcima... Da li biste samo mogli da objasnite razliku izmedju nepravilnih i jakih glagola...??? Jos uvek ne mogu da napravim razliku... Hvala... :D

    ОдговориИзбриши
  7. Milim te reci mi.. Kad se uci ispocetka kojim se redosledom ide sa ucenjem... ??? Posto ja hocu sama da ga naucim, a do sad ga nisam nikad ucila Hvala..

    ОдговориИзбриши