четвртак, 4. новембар 2010.

Kako se pravilno uči nemački jezik - namenjeno mamama i tatama



Mnoge mame i tate malenih petaka su u problemu, nemački ne znaju, nisu učili, za privatne časove, da kažemo nemaju vremena, a maleni petaci u problemu. Šta sad? Problem postoji, neću da negiram. Program učenja nemačkog jezika je totalno neprimeren i neprilagođen uzrastu i mogućnostima malenih petaka. To znaju i vrapci na grani, ali u tvrđavu omiljenog mi ministra Žarka ni muva ne mže da uleti a kamoli da se utiče na promenu programa.

pročitaj ceo tekst

11 коментара:

  1. Znaš šta, ako su se roditelji toliko izvlačili ranije, kad nisu dobijali kao od tebe sada, praktično servirano, sada više nema bežanja. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Baš mi je drago, ako misliš da sam dobro objasnila, veruj mi dečici je pomoć potrebna.

    ОдговориИзбриши
  3. Svakako, pogotovo, što je nemački jezik, blago rečeno, omražen na ovim prostorima.

    ОдговориИзбриши
  4. Koliko vidim u ćerkinim sveskama i njena profesorka čita ovaj blog. Šalim se, ali izgleda smo na dobrom putu... Ja sam inače hteo da se "častim" pa da do 50-tog rodjendana krenem da učim neki novi jezik (pikirao sam Španski), ali sam zaboravio da mi to u V razredu ionako ne gine: Ich bin eine...(kako se ono kaže učenik? Odoh da virnem...)

    ОдговориИзбриши
  5. Moje najmlađe dete uči nemački od prvog razreda (OŠ "Drinka Pavlović") i mogu ti reći da njegovo "bavljenje" nemačkim jezikom gotovo da je preslikana shema ovoga o čemu pišeš.
    U prvom i drugom razredu imali su nemački svaki dan, u trećem četiri časa nedeljno, a u četvrtom tri. Od petog imaju po dva. Sad je osmi. Do polaska u više razrede obožavao je namački, čak se jednom i "raspričao" s Nemcem u Egiptu, a od petog naovamo to mu je najteži predmet.
    Dok je profesorka sama imala svoj program, dok su se igrali - sve je bilo u redu. Posle su krenuli na zvanični program i... sad je tako kako jeste.
    U ovim "ozbiljnim" godinama krenula sam i ja da ga učim, prvo zvanično a posle samouko i - obožavam ga. Nisam još stigla do pričanja, daleko sam od toga, ali ću svakako nastaviti.

    ОдговориИзбриши
  6. @ Jeste Zverko, omrznut je nemački, mnogo i nikom to ne smeta, strašno!

    @ Nego šta nego nemački, šta ti fali. Samo se tinađi detetu i vidi da li sve može da prati i razume. Verujem da koleginica, ulaže maksimum napora i daje sve od sebe, problem je u progamu, koji je katastrofalan.

    @ Miljo, to je problem, progam učenja je katastrofa i nikoga to ne brine, niko se ne buni a deca najviše stradaju. Meni nije jasno, kako to roditelji olako prihvataju te programe učenja, koji su totalno neadekvatni dečjem uzrastu i nikome to ne smeta. Nije mi jasno, ali ko pa mene šta pita.

    ОдговориИзбриши
  7. Postovani, rado cu podijeliti sa vama moje iskustvo kako dobiti vise posjetilaca za vas blog.
    Uputstvo: http://posjetioci.blogger.ba/arhiva/2010/04/15
    Vise o tehnikama: http://posjetioci.blogger.ba
    svemirac.com

    pozdrav.

    ОдговориИзбриши
  8. Naucicete ako ide na kurs engleskog u inostranstvu.

    ОдговориИзбриши
  9. NAjbolje je dati dete u neku skolu stranih jezika kad postigne taj nivo da moze da ga nauci bez problema , ja sad neznam tacno koliko godina treba imati dete ali sto je mladje brze nauci
    https://www.facebook.com/skolastranihjezikaoxford

    ОдговориИзбриши