среда, 17. новембар 2010.

Pridevi, adjectives, u engleskom jeziku



Već sam pisala o vrstama reči u engleskom jeziku. Sada nešto malo više o pridevima.

An adjective is a word that tells us more about a noun or pronoun.

Pridevi su reči, koje bliže određuju imencu ili zamenicu. - attributive adjectives.

Ali isto tako, obrati pažnju, pridevi se koriste i sa određenim glagolima kao što je glagol to be, npr. To su predicative adjectives.
Adjectives can also be used with certain verbs (such as the verb "to be").

Ovog puta ćemo slediti objašnjenja data na sajtu English the Easy Way.


nastavak teksta

2 коментара:

  1. Upisala sam se, samo odo' sa časa, ubi me gorušica.

    I ate the huge piece of hot, greasy gibanica.

    P.S. E, mama tetka Amarilis, jesi pisala nekad priču zašto se tamo kod njih vozi levom stranom puta? Našla sam da se i u Švedskoj vozilo levom stranom do 1800 i neke. I znam da to u Britaniji ima neke veze sa kraljicom i konjima valjda al' se ne sećam lepo.

    ОдговориИзбриши
  2. Hi, Dži, redovana si nemam primedbi.
    Znam i ja za tu priču u vezi vožnje, videćemo :-)

    ОдговориИзбриши