понедељак, 31. мај 2010.

Vremena u engleskom jeziku za 2...3...5 dana - part 1



Nastavnice, nastavnice, moram da naučim sva vremena u engleskom jeziku za 2, 3, 5,...dana!

Tako otprilike izgleda uvodna rečenica na prvom času sa većinom mojih đaka, školaraca. Ne bih ovom prilikom otvarala temu, šta rade moje drage kolege u školama, još manje omiljeni mi Ministar :-), to nekom drugom prilikom.

Ovog puta samo da podelimo iskustva, kako smo mi to radili i dobijali neke solidne ocene!?!!(Moram da pohvalim ovom prilikom jednog đaka, koji je naučio osnovna vremena + pasiv za 5 dana)!!!

pročitaj ceo tekst

5 коментара:

  1. Sa ogromnim zanimanjem sam proćitala ovaj post, a kako mi deluje - počeću da učim napamet ceo blog :).
    Ja sam od onih ljudi koji su relativno malo učili engleski, a i to davno, a koji su lutali kojekuda, i koji govore korektno - ali "na sluh", kako mi nešto zvuči da je ispravno, a ne na konkretno znanje, tako da mi ovo mnogo znači.

    Hvala najlepše i pozdrav :).

    ОдговориИзбриши
  2. Zubarice, dobrodošla i hvala na lepim rečima, eto pokušavam samo da prenesem svoja iskustva, nadam se da će ti biti od pomoći.

    ОдговориИзбриши