уторак, 11. мај 2010.

English Alphabet - Azbuka na moj način

Uhvatila i mene epidemija. Ustvari, kada mene moja Zverka link prozove i kaže - ajde i ti, ajde pravi spisak, nema druge, na posao.

Znači English Alphabet, kako sam raspoložena danas. Prilično muzički, tj. koga bih mogla da odslušam onako po redu, azbučnom.



Freddy je moj konačan izbor, a ostatak bi mogao da izgleda ovako:


A - Almond Marc
B - Brightman Sara
C - Cher
D - David Bowie
E - Enya
F - Freddy Mercury
G - George Michael
H - Haza Ofra
I - Iggy Pop
J - Jetro Tull
K - Kiss
L - Loreena McKent
M - Madonna
N - Nenna
O - Oasis
P - Pet Shop Boys
Q - Queen
R - Robbie Williams
S - Sting
T - Tatoo
U - U2
V - Vangelis
W - Waits Tom
X - Xtreme
Y - Young Paul
Z - ZZ Top

11 коментара:

  1. Svestrano - radijski profil "ukusa"? Ali iako sam se bavio muzikom moram da priznam da "B" i "L" ne poznajem. Suviše novo, ili suviše lično?

    ОдговориИзбриши
  2. E pa Miodraže, nadam se da ćeš pročitati moj odgovor.
    Pod jedan, deder objasni šta ti to znači radisjki profil, edukuj me pls. Malo mi je bio problem, pošto je ovo pre svega odgovor na aktuelno pravljenje listi, da odaberem. Mnoga slova se jako preklapaju, pa su mnogi favoriti moji otpali.(npr. E - enigma, era, enya i još puno toga)
    L zaboravi, tako zvoni telefon jedne moje studentkinje pa mi je slučajno palo na pamet, na brzaka nisam mogla da se setim ništa pametnije.
    Ali B - e to ti Miodraže ne opraštam.
    Čuveni sopran Sarah Brightman, najbolja izvedba Fantoma iz opere, pevala npr. sa Bočelijem, sigurno si to čuo, slušao si je na otvaralju Olimp.igara u Pekingu i što je najvažnije, ako odeš da pročitaš moj poslednji post o Bati, uživaćeš u Sarinoj muzici.

    ОдговориИзбриши
  3. Taj profil sam izmislio u trenutku da opišem vrstu ljubitelja muzike koji ne robuju nekom odredjenom žanru, stilu ili epohi, već kompajliraju "svoju" muziku iz svih raspoloživih izvora i situacija (moj slučaj) - najčešće sa radija - koji je prilično demokratičan po tom pitanju. Ja sam se dobar deo života polu-profesionalno bavio muzikom, ali nikada nisam pravio neke oštre selekcije. Tome su se ironično podsmevali onom frazom "svaka dobra..." - ali ja bez kompleksa stvarno u to verujem: da postoje samo dobra, i ona druga...

    A što se tvoje priče tiče - online svet je često ugrožen "ovozemaljskom" konkurencijom, pa mi se dešava da par dana nisam "u blizini", ali videću da to odmah ispravim...

    ОдговориИзбриши
  4. E pa to ti je dobar termin onda, mislim, sviđa mi se a uklapam se načisto. Kad ljudi čuju kakve sve kombinacije postoje na mojoj listi, obično ne mogu da veruju.

    ОдговориИзбриши
  5. Meni pričaš - na blogu su mi jedni kraj drugih klipovi The WHO, U2, i T.Proeski (?!)

    ОдговориИзбриши
  6. Lep izbor Amarilis. Nego, malo si ti tu bila nevaljala, pa dža prvo ime, dža prvo prezime. :-) Ali dobro, moralo se nekako uklopiti. :-)

    ОдговориИзбриши
  7. "Let the music play...
    Movin'
    kickin'
    groovin'
    keep the music strong
    On and on
    and on
    and on and on
    and on and on..."

    :)))

    ОдговориИзбриши
  8. Ajde bre, Zverčice, što si stroga! Pa baš sam se potrudila, onako na brzaka, čim si me prozvala. Ajde da vidim tvoj muzički abecedbi ukus i još dosledan!

    ОдговориИзбриши
  9. Za dragu Džiadžojku

    Let the music play
    I just want to dance the night away
    Here, right here, right here is where Im gonna stay
    All night long, ooh, ooh, ooh, ooh

    ОдговориИзбриши