среда, 19. јануар 2011.

The End - Gotovo, nema više, ovde je kraj



Baš sam se onako zarozala. Takva je i sličica, zar ne! Posle više od godinu dana, to je to nema više.
Ovo je za teatralni početak.
Nema više na ovoj adresi. Blog je preseljen.



Malo sam sentimentalna u odnosu na blogger, super me je služio, ali da se ne bih ponavljala, o razlozima za selidbu na novu adresu, tj. sopstveni domen sam već pisala ovde.

Da rezimiram, ima već nešto više od mesec dana, kako sam napravila novi, stari, blog - abc.amarilisonline. Većina postova je već prebačena, malo prerađena, doterana i tako to. Ostatak uskoro i narovno, novi postovi.
Bilo je i u međuvremenu novih naslova, kao na primer:

- Kako se kaže sarma na engleskom
- Petarde, ko je i kako napravio prvu petardu
- Crvena kao ljubav, vatra, greh, opasnost…..
- Kako se kaže popara na engleskom
- Negacija u nemačkom jeziku – nicht ili kein

Šta još da kažem, a da se ne zarozam još više, sem ko želi, sada zna ge će me naći.
Neće me doduše biti neko vreme na blog agregatorima, dok ne ispunim uslov - 2,3 meseca objavljivanja, ali me ima i na twitteru i na facebooku.

To je to. Živi bili i svratite, biće mi drago :-)

klikni ovde

6 коментара:

  1. E sad ću da te hvalim! Baš mi se sviđa onaj novi, iako mi se nije dopala ideja na početku. Postala si skroz profi tetka Amarilis, čuda praviš. Nemoj da ti bude žao, sad si iz škole krenula na fakultet. I to je baš lepo. I nek' ti je sasrećom (jedna reč, kao i uvek).

    Napravi gedžet da te dodajemo i na naše blogove. Neka bude neki lep, zeleni, da mi se slaže uz boju kože. xD

    ...'Ajde sad ćao stari blogu, i hvala ti. Mi se svi sad malo selimo, a ti možeš da se posvetiš baštovansvu, čujem da su fikusi predivni u ovo doba godine...

    ОдговориИзбриши
  2. Jao Dži, što ja volim kad me hvališ :-)
    Trudim se da napredujem, doduše ne baš u svakom pogledu.
    Što se gedžeta tiče, već sam dobila kritike na tu temu, pa da ti kažem, ima da ga napravim odmah čim provalim kako se to radi.

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican blog bravo da ne hvalim mnogo iako je odlican ali samo nastavi tako

    ОдговориИзбриши
  4. Ucenje engleskog jezika ima na vise nacina jedan je preko neta a dugi preko raznih skola
    https://twitter.com/TumaciSudski

    ОдговориИзбриши
  5. Jedno je površno poznavanje jezika a sasvim nešto treće kada treba da uzmete olovku u ruku i napišete nešto na stranom jeziku. Mnogo je nivo poznavanja stranog jezika, sudski prevodioci su vrh.

    ОдговориИзбриши
  6. Verovatno svako ima svoj sistem učenja stranog jezika. Ipka, postoje neke prečice, koje nekima mogu da olakšaju savladavanje stranog jezika: http://www.srbijaspace.rs/blog/6-pravila-kako-da-lako-progovorite-engleski-jezik-1021.html

    ОдговориИзбриши